.post-title { text-align:center; }

nedeľa 13. októbra 2013

Interbeauty 2013

Pred dvoma týždňami, vo štvrtok som bola na Interbeauty 2013. 
Toto bola moja prvá návšteva tohto veľtrhu krásy. Mala som naozaj veľmi veľké očakávania. Skutočne neviem porovnať tento ročník s predošlými, ale každopádne som ostala trošku sklamaná.
Veľtrh bol síce plný predajcov rôznych výživových doplnkov, veštíc, či predajcov rôznych kryštálikov, no chýbalo mi tam viac stánkov s dekoračnou kozmetikou. Celkom spokojné ale museli odísť z tohtoročnej Interbeauty manikérky. Bolo totiž neskutočne veľa stánkov práve pre ne. Gely, ozdôbky, trblietky, laky na nechty. Musím uznať, že pre nechtárku to musel byť raj.

Prikladám Vám fotografie, ktoré som pre Vás spravila.















Momo

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára