.post-title { text-align:center; }

štvrtok 1. augusta 2013

Outfit Nr.1

Ahojte, 

dávno nebol žiadny príspevok, ospravedlňujem sa. Počas tejto doby som bola na dovolenke a mojou zásadou je, že si vtedy odpočiniem od internetu. Človek predsa len pred ním sedí dosť času. 
Na mojom blogu ešte outfitový post nebol. Tak to teraz napravím. 
Je to outfit z dovolenky, kde som bola s kamarátmi. Chystám sa Vám o tejto dovolenke pridať viac postov, ale to musím povyberať najlepšie fotky a zhrnúť o čom vlastne chcem písať, resp. v akom poradí. Chcela by som pridať nejaké foto posty s random fotkami z dovolenky, nejaké rady čo zobrať na dovolenku a kam v chorvátsku zavítať. Vráťme sa však k outfitu.



 Šaty C&A za 9,90€
 Okuliare Orsay cca 13€
 Náušnice New Yorker
 Hodinky Garet
 Kabelka Stradivarius cca 17€

PS: Katastrofa, nekatastrofa, šľapky na dovolenke za vysoké topánky nevymením. Na to ma až príliš bolia nohy.

MOMO

2 komentáre :

  1. mas nadherne satyy!!! vyzeras pekne oddychnuto a opalene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No práve som chcela poznamenať, že všetko dokonalé okrem šlapiek... Ale máš pravdu, dovolenka je o oddychu a k tomu nepatria podpätky :) Mne sa najviac páči kabelka a aj cena tých šiat!! Máš na to nos... :)

    OdpovedaťOdstrániť