.post-title { text-align:center; }

utorok 25. júna 2013

Sledujte ma aj bez GFC

Som už asi 150ta bloggerka, ktorá píše tento článok, no ani ja nechcem prísť o svojich followerov, takže mi to nedá.
Od 1.7.2013 sa má zrušiť možnosť sledovať blogy cez Google friends connect, cez ktorý ma sleduje momentálne 72 z Vás. Naozaj by ma mrzelo, keby som stratila foĺlowerov, kvôli tomu, že sa táto možnosť ruší. Skákala som meter 20, po pribudnutí každého jedného followera, takže by to bola škoda.

Môj blog budete môcť sledovať naďalej cez 



Čo je bloglovin?
Stránka www.bloglovin.com je medzinárodná webová stránka, ktorá ľahko umožňuje sledovať blogy podľa vlastného výberu. Každý nový príspevok sa Vám zobrazí, ako na bloggeri. V roku 2012 bolo na bloglovine asi 150 000 následníkov.

Aké sú výhody bloglovinu?
Veľkou výhodou stránky je jej ľahké používanie. Mimo toho, že viete sledovať sebou vybrané blogy, na stránke nájdete aj pre Vás nové blogy. Na stránke nájdete aj možnosť zoradiť si blogy, ktoré sledujete pod skupiny. Ako napríklad blogy s receptmi, kozmetické blogy, DIY blogy, fashion blogy, atd. Obrovskú výhodu na bloglovine vidím v tom, že ak nejaký post like-nete uloží sa Vám do schránky a tam si daný post viete hocikedy bez zdĺhavého hľadania nájsť. Hodí sa to najmä pri postoch s receptmi či DIY postoch, ktoré chcete neskôr vyskúšať. 

Ako sa dostanem na bloglovin?
Na bloglovin sa musíte zaregistovať. Ragistrácia je jednoduchá a bezplatná.

Ako nemám prísť o blogy, ktoré sledujem na bloggeri?
Blogy si viete importovať na bloglovin a to úplne jednoducho:




Ako ma sledovať cez bloglovin?

Budem veľmi rada, ak mi zostanete verné, aj po zrušení GFC a budete môj blog naďalej sledovať cez Bloglovin. Každý nový follower, každý nový like na post, každý jeden komentár ma veľmi teší a motivuje ma k ďalším postom.

Ďakujem Vám.

Momo

1 komentár :