.post-title { text-align:center; }

nedeľa 9. júna 2013

Lip exfoliator

Po lip exfoliatore od značky e.l.f. som dávno túžila, keďže mám veľký problém s popraskanými perami, na ktorých teda rúž nevyzerá práve najefektnejšie. Samozrejme existuje plno domácich DIY, ktoré sú recepty na prírodný a domáci exfoliator na pery. No treba uznať, že keď sa niekam ponáhľate, nemáte čas kuchtiť s medom a cukrom. Na tento produkt som bola dlho zvedavá a chcela ho vyskúšať. Anglický elf ho mal už v ponuke dlhšie, keď sa dostal aj na slovenský trh. Konečne, povedala som si. A som naozaj rada, že tak holky zo slovenského elfu spravili a ja som si tento zázrak objednala.


Zloženie tejto peelingovej tyčinky v tvare rúžu sa skladá z: 
cukru, avokádového oleja, z hroznového oleja, jojobového oleja, karnaubského a kandelilového vosku, cerezínu, shea masla, tokoferolu, aspartámu a vône.

avokádový olej - obsahuje vitamín A, E a D, B1, B2 a bielkoviny. Vyživuje pokožku, zabraňuje vzniku             ekzémov, podporuje obnovu buniek, regeneruje pleť.
hroznový olej - vyživuje pokožku.
jojobový olej - tekutý vosk, ktorý navracia pružnosť pokožke,
karnaubský vosk - získavaný z listu brazílskej palmy. Obsahuje glykóny, mastné kyseliny a škoricové kyseliny. Používa sa na dosiahnutie lesklosti.
kandelilový vosk - získavaný z kandelilového kríku. Pôsobí ako zhusťovadlo, vytvára vrstvu, ktorá zabraňuje vysušovaniu a popraskaniu kože.
shea maslo - bambucké maslo z jadra orieškov stromu Shea. Vhodné na suchú a dehydrovanú pleť.
aspartám - umelé sladidlo
tokoferol - vitamín E, rozpustný v tukoch, pirodzene vyskytujúci sa antioxidant.
cerezín - druh vosku

Ak ste si prečítali čo všetko dokážu suroviny, z ktorých sa skladá táto tyčinka, myslím, že to nechce ani ďalší komentár :).
Niečo Vám však k tyčinke aj tak napíšem.

V hustom tuhom vosku sú zaliate drobné kúsky hnedého cukru, ktoré odumreté časti pokožky pier odstraňujú. Po jeho použití sú moje pery jemné, vyživené, neťahajú sa a sú vláčne. Tento produkt si budem určite pravidelne objednávať, kým bude dostať. Dokonca zvažujem, že si objednám zo dva kúsky vopred, aby som mala, keby si náhodou e.l.f. zmyslel, že ho prestane vyrábať. Je účinný, vyživujúci a chutí tak sladko, ako tabuľka čokolády s kúskami hnedného cukru. A najkrajšie na tom je, že neobsahuje žiadne konzervanty a umeliny. Teda okrem vône, ktorej jej však podľa mňa v produkte veľa nie je.

Cena: 4,49€
Hmotnosť: 4,4g

Silno odporúčam vyskúšať!




MOMO

4 komentáre :

  1. také veci ma nejak nelákajú. prinajhoršom si cez pery prejdem ultrasoft zubnou kefkou a pravidelne ich balzamujem, takže šupinky u mňa nemajú šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vyzerá super :))) Vyzerá to ako niečo na zjedenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle plánuji koupit už dlouho, ale když už vím že to tak nádherně chutná... při příšním nákupu elf kosmetiky házím do košíku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá moc dobře :) až budu objednávat z elf, sáhnu po něm! :)

    OdpovedaťOdstrániť