.post-title { text-align:center; }

sobota 9. februára 2013

Louis zo St. Louis

Myslím, že túto postavu netreba ani jednej z Vás predstavovať. Louis zo St. Louis, ktorá robila asistentku Sarah Jessice Parker v New Yorku, po to čo ju nechal pán Božký pred oltárom. Dlho som sa cítila ako Sarah v tom filme. Nenechali ma pred oltárom, nechali ma po 4,5rokoch. Stratila som lásku, najlepšieho priateľa, najbližšiu osobu. Rozhodla som sa však začať nový život. Zaumienila som si, že si nájdem novú prácu a odsťahujem sa. Veľa ľudí mi povedalo, že utekám pred problémami. Pred problémami sa nedá ujsť. A už vôbec nie pred spomienkami. Dobehnú Vás všade, no dá sa odísť z miest, ktoré Vám to všetko pripomínajú. Presne toto urobila aj Louis zo St. Louis. Tiež milovala, no prestala byť milovaná. Pozbierala si svoje caky paky a odišla žiť nový život do veľkomesta. V lásku však neprestala veriť, bála sa, no neprestala. Presne to teraz urobím ja. V mojom príspevku na nový rok som Vám napísala, že si chcem nájsť prácu v Bratislave, presťahovať sa tam a začať nanovo. Prešiel mesiac a ja sa v nedeľu sťahujem do Bratislavy. Mám novú prácu, spoznám nových ľudí, osamostatním sa a začnem nový život. 

Nevolám sa Louis.
Som Monika a dúfam, že budem znova šťastná.



8 komentárov :

  1. ja ti prajem veľa šťastia v novej etape života! a splnené sny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak Vám želám veľa úspechov a pekných dní !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau...teraz si ma dostala Monika :) si neskutočne úžasná a silná žena.a dávaš veľa energie druhým :) ďakujem ti za to všetko,a prajem ti veľa šťastia.a držím palčeky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Monika si úžasná a neskutočne silná žena..odhodlaná ísť ďalej...veľmi mi týmito článkami pomáhaš,a rozdávaš okolo seba energiu.Nikdy neľutuj svoje rozhodnutia,ja ťa veľmi obdivujem za to,aká si,a aká dokážeš byť :) ďakujem ti...a držím ti veľmi palčeky,aby ťa postretlo už len šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ak si sa odhodlala spraviť krok vpred prekonáš všetko! držím silno palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi velmi drzim palce, velmi pekny pozitivny clanok!

    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak přeji hodně štěstí k novému začátku:)

    OdpovedaťOdstrániť