.post-title { text-align:center; }

sobota 5. januára 2013

Make-up na rande

Ahoj holky,
dnes ste si na mojej funpage na facebooku mohli vybrať na akú tému mám pridať post na blog. Vybrali ste si make up. Tak ho teda máte mať :). Make up som robila sestre len tak z nudy a keď už som mala fotky hotové, uvažovala som ako toto líčenie nazvať a na akú príležitosť by sa hodilo. Napadlo mi, že toto líčenie by sa perfektne hodilo na rande. Snáď budete súhlasiť :)


Použité produkty:
Tvár: 
Hydratačný tónovací krém e.l.f. - Nude - celá tvár
Tekutý korektor essential e.l.f. - Light Beige - oblasť pod očami
Púder essential e.l.f. - Light Beige - celá tvár, krk
Broznéz e.l.f. - Warm tan - kontúrovanie tváre
Rozjasňujúca farba na líčka e.l.f. - Glow 
Oči:
32tieňová paletka e.l.f. - Warm
Špirála super Curlacious Avon - Black
Obočie:
Kompaktná farba na obočie e.l.f. - Medium
Pery:
Rúž Power shine Oriflame - Pink Punch


Momo


4 komentáre :

  1. joooj aj ja chcem mať doma sestru, ktorú by som mohla líčiť... krasne romantické je to :o) presne na rande...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pozri sem tvoje foto http://www.rimmel.sk/blogy/blog/6542/?&kategorie=30

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momosbeautydiary13. 1. 2014 23:59

      Ďakujem krásne Janka za upozornenie! Už som napísala do rimmel.sk, buď nech slečna uvedie zdroj, alebo sa príspevok vymaže... Na druhej strane je to veľká radosť, že si spoznala moje líčenie ;)

      Odstrániť
  3. tu mas tiez svoje foto http://www.rimmel.sk/blogy/blog/6542/?&kategorie=30

    OdpovedaťOdstrániť