.post-title { text-align:center; }

streda 19. decembra 2012

Monday shopping

Ahoj holky,

dnes len taký malý príspevok o mojich pondelňajších nákupoch pre radosť. Mávam proste dni, keď si potrebujem kúpiť nejakú maličkosť. Nevravím, že by som bez toho nevydržala, ale prečo sa koniec koncov nepotešiť nejakou maličkosťou. Hlavne ak Vás poslednú dobu teší málo vecí. Takže takto dopadli tie moje pondelňajšie nákupy, ako inak... kozmetiky.


 Tieto ozdoby na nechty som si kúpila u vietnamcov  a dala som za ne 2,75€ DOKOPY. Čo si myslím, že nebolá zlá kúpa :). Ako vidíte kúpila som si aj perličky na caviar nails. K tejto forme nailartu som mala odstup, ale rozhodla som sa vyskúšať to, takže určite bude o tom aj post.
 Na mojej facebook funpage som sa Vám už s týmto "leskom" pochválila a áno, viem, sľúbila som Vám aj recenziu. Ešte som sa k nej žiaľ nedostala, ale určite bude. Sľubujem. Inak prvé dojmy boli fajn, čo sa týka pigmentácie. Čo sa týka aplikácie je to už horšie.
Túto novinku nemám z predajne, ale objednala som si ju z Avonu (mamča je avonlady). Je to shimmer vo forme guličiek. Už po prvom testovaní na ruku však už viem, že to nebude môj top produkt. Na čo pre Boha tam tlačili aj glitre? No nič, určite bude na túto novinku recenzia.

Ako sa inak máte dievčence? Máte už nakúpené všetky darčeky na Vianoce? 
Ja som včera dokúpila posledné. Dnes ešte idem nakúpiť darčeky pre seba, keďže dostávame od našich peniaze, kúpime si po čom nám srdce piští a oni nám to dajú pod stromček. Samozrejme si tam stále nájdeme aj nejaké prekvapčo.


1 komentár :