.post-title { text-align:center; }

nedeľa 2. decembra 2012

Fuscous nails

Dnes som si po dlhšej dobe spravila manikúru. Áno, hanba to aj priznať, že po dlhšej dobe, ale nejako som sa k tomu nevedela dostať. Zvolila som len niečo jednoduché a nie príliš výrazné, to sa teraz na toto chladné obdobie ani nehodí.

Použila som odlakovač na nechty ebelin z dm, na ktorý Vám sem určite pridám recenziu. Ako podkladový lak som použila Miss sporty (nail expert manicure,silk base and top coat). Potom som naniesla dve vrstvy laku essence, ktorý som kúpila vo výpredaji za 0,75€. No nekúp to! :D Na prstenníky som nalepila nálepky na nechty z Teta drogérie a Voilá, ... fuscous nails :)




Prajem krásny zvyšok víkendu.

3 komentáre :

  1. krasna farba, aj ked ja osobne nemam rada tieto essence laky. limitky ano, ale tieto nie :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš ich krásne nalakované, keď si predstavím ako ja bojujem s lakmi:-D preto radšej chodím ku kozmetičke, ale tebe patrí môj obdiv:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie laky od essence milujem:)
    a máš veľmi pekný nehty))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    nati

    OdpovedaťOdstrániť