.post-title { text-align:center; }

utorok 18. decembra 2012

Burgundy nails with glitters

Ospravedlňujem sa, že som Vám včera nepridala recenziu na Bell liptint. Včera som sa trošku trápila s mojim prvým videom. Dúfam, že sa aspoň trošku páči. Až na tú kvalitu teda. Dnes Vám prihodím post s nailart -om. Nechty som si spravila v sobotu na stretávku zo strednej školy, mala som na sebe bordové tričko, tak som to zladila. Nech sa páči, výsledok:





Použité produkty:

Podkladový lak Nail expert manicure Miss Sporty
E.l.f. lak na nechty - Rosy raisin
Glitre - vietnamci (za pár centov)


4 komentáre :

  1. toto je velmi pekne.... musim si aj ja nieco take pekne vymysliet na vianocnu veceru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne :) Co hovoris na laky ELF? mam jeden, ale ten ma nejak neocaril :( neviem, ci im mam dat este sancu....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Laky sú farebne veľmi pekné, aspoň ja ich mám asi 10 doma. Podkladový lak a nadlak je k nim, ale potrebný, aby dlhšie vydržali.

      Odstrániť