.post-title { text-align:center; }

štvrtok 20. septembra 2012

Make up nočné mory podľa Momo

Naozaj nechcem tvrdiť, že niekedy neprestrelím svoj make up. Vôbec nie, ale sú niektoré beauty kyxy, za ktoré by som ženy vedela fackať :). Samozrejme, len tak zdravotne na uvedomenie :) Naozaj mi odpustite moju "agresivitu", ale niektoré make up faily sa nedajú odpustiť.

Too much make up


" Keby jej jednu strelím, zletí jej maska.", "Viac omietky si už ani nemohla dať." ... Takto zvykne môj priateľ komentovať kočky čo majú príliš veľa mejkapu. Je to neprirodzené, pôsobí to umelo a Vaša pleť trpí. Nedýcha, vysušuje sa, alebo naopak príliš za začne mastiť, upchávajú sa Vám póry. Čo má neskôr za následok vyrážky. Naozaj treba pouvažovať nad frázou :   Menej je niekedy viac.






Príliš tmavý make up

Tmavý make up je veľmi neprirodzený. Baby si však často neuvedomujú, že nemajú správny odtieň. Svetlo v drogériách je iné ako prirodzené denné svetlo, preto je ťažké zvoliť si vyhovujúci odtieň mejkapu. Len nech sa mi prosím ani jedna na to nevyhovára, ak má o 3odtiene tmavší mejkap ako by potrebovala :) Keď som bola kozmetický analfabet a peniaze som dostávala od našich a vybrala som si nevhodný odtieň mejkapu nosila som ho napriek jeho neprirodzenosti, len preto, že mi ho bolo ľúto vyhodiť. Chyba! Dievčence, ak ste si náhodou zvolili tmavší oditeň nechajte si ho na leto, keď sa opálite možno sa Vám bude hodiť. Ale inak ho radšej podarujte. Je oveľa lepšie behať s tvárou bez krycieho krému ako s tvárou neprirodzene sfarbenou :)



Lícenka a la Marfuška 


Tento prešľap je hotoví des. Treba si uvedomiť, že líčka majú za úlohu dodať pleti nádych čerstvosti a nie vytvoriť efekt "bitch". Osobne uprednostňujem púdrové lícenky, je u nich väčšia istota, že sa vyhnem šmuhám. Nanášam ich aplikátorom na líčka. Naberiem lícenku na štetec, oklepem zvyšok farby o ruku a jemne nanesiem na líčka. Ak ste to predsa len trošku prešvihli, stačí si ich len trošku prepúdrovať Vašim krycím púdrom.




Zlepené mihalnice

Zlepené mihalnice sú podľa mňa úplne amatérska záležitosť a najhoršie na tom je, že niektoré baby si myslia, že sú ich mihalnice výraznejšie a preto sú sexy. Špirála by mala byť súčasťou každej kozmetickej taštičky, no nie je jedno aká. Zalepiť mihalnice Vám môže aj stará špirála, no aj nová. Ak je špirála ešte úplne nová a kefku nemá vhodnú stáva sa, že zlepí mihalnice dokopy. Vtedy treba siahnuť po kefke na mihalnice a mihalničky rýchlo "rozčesať", skôr ako maskara zaschne. Staré špirály zas zlepujú preto, lebo ich konzistencia sa po čase a pôsobení vzduchu, ktorá sa do ich tuby dostáva pri otváraní mení. Špirála proste zhustne. Neodporúča sa ani kefku pumpovať v tube, lebo sa tam tiež týmto spôsobom dostáva vzduch.


Šmuhy od špirály

Ak je maskara nová - tekutejšia, môže sa stať, že sa otlačí na viečka. To vie naozaj naštvať, ak už máte viečka namaľované tieňmi. Vtedy skúste šmuhu utrieť suchou vatovou tyčinkou, ak to nejde, žiaľ nemáte na výber a oko si rovno môžete celé odlíčiť. Samozrejme šmuhu od špirály som skúšala utrieť aj tyčinkou s odličovačom a už len doplniť tiene na utrené miesto, no keďže viečko ostalo mierne mastné od odličovača tiene už mali úplne inú pigmentáciu ako na zvyšnom viečku. Maskara sa Vám môže otláčať aj počas dňa, ak máte mastnejšie viečka. Na tie si preto ráno naneste podklad pod očné tiene telovej farby. Naozaj to zaberá, no ak je problém v nekvalitnej špirále, tak Vám nepomôže ani svätená voda.


Prekreslené pery

Katastrofa! Katastrofa! Katastrofa! Hocičo iné len toto nie! Ja naozaj neuznávam pumpovanie pier, ale keď už je niekto veľmi zúfalý, nech to teda urobí, len pre Božiu milosť toto prosím nie! 
K tomuto failu vlastne niet čo ani dodať, stačí sa na to len pozrieť!


Tmavá kontúrka na pery

Áno ja viem, niekedy dávno, dávno to fičalo, ale teraz?! Naozaj sa veľmi čudujem, že toto ešte je v dnešnej dobe vidieť. Ja keď toto vidím hneď mi naskočia dievčence z amerických gangov : D. Samozrejme je iná vec, ak sa nanesie tmavá kontúrka a tá sa potom vyblenduje do stratena a skombinuje sa s pekným rúžom, ale to je niečo úplne iné. Kontúrka + rúž podobnej farby - áno, kontúrka + lesk podobnej farby - áno, kontúrka  samotná - nie, nie, nie!!!



Modrý tieň + spodná vnútorná linka
Modré tiene sú naozaj krásne a pri ich aplikácii sa fantázii medze nekladú. Ale ak sa fantázia u danej osoby obmedzuje na jeden odtieň modrej, ktorá sa nanesie na pohyblivé viečko prstom a nanesením čiernej ceruzky na spodnú vnútornú linku, tak je použitie modrej farby ZAKÁZANÝ ! Prosím už to nikdy viac nerobte. Podotýkam, že "dáma" na obrázku bola ešte dosť kreatívna v porovnaní s niektorými ženami, na ktoré som narážala.


Z akých make-up kreácií poráža Vás? 
Podelte sa somnou :)





2 komentáre :

  1. mne sa najviac páči fotka slečny pri "otlačenej špirále na viečkach" -btw,máš tam namiesto viečka napísané líčka,teda myslím si že tam malo byť viečka:D ak nie,prepáč O:)
    a kozmetické trapasy?kilo mejkapu ktorý krásne vytvorí masku okolo ksichtu,lebo aj dobrého odtieňa ak je veľa tak je zlý:) aa..hm očné tiene jak monokle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OOOps :) ďakujem za upozornenie, už aj opravujem :)

      Odstrániť