.post-title { text-align:center; }

štvrtok 13. septembra 2012

Jesenná dekorácia

Túto dekoráciu som nerobila tento rok, ale myslím, že by Vás mohla inšpirovať.


Použila som:
  • pletený košík
  • listy brečtanu
  • listy bršlen fortunova (strieborného)-nejaký krík čo máme v záhrade, na googli som našla tento názov
  • odkvitnuté puky ruží
  • malé nedozreté plody papriky
  • zelená niť na uchytenie lístkov na košík.
Je to naozaj veľmi jednoduché. Vyberiete si pekný košík. Pripevníte naň konáriky/listy rastlín. Ja som ich "prišívala" (primotávala zeleneou niťkou). Môžete to robiť aj drôtikom, ale myslím, že je to niťkou jednoduchšie. Pripevníte papričky a odkvitnuté puky. Tadá, dekorácia je hotová! Dokonca keďže šlo o listy nie príliš náročných rastlín, na odkvitnutých pukoch už nemá čo hniť a papričky vydržia pomerne dlho, košík mi vydržal aj dva týždne.

Tak čo kočeny, urobíte si aj vy takúto jesennú dokoráciu?



2 komentáre :

  1. ja už mam pozbierane šišky z lesa tiež dačo chcem vytvoriť :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tiež dobrý nápad :) Šišky si musím aj ja nazbierať aj na Vianočné dekorácie :)

      Odstrániť