.post-title { text-align:center; }

pondelok 20. augusta 2012

Sea glitter nails

Vždy sa mi páčili glitrované gelové nechty. Často som si ich dávala robiť, keď som chodila ku kamoške. Nemyslela som si však, že je tak jednoduché spraviť si glitrované nechty s pomocou laku.  Je to úplne jednoduché a zvládne to každá z Vás. 

Na nechty si naneste tenkú vrstvu podkladového laku (priesvitnú či farebnú - záleží na tom aký chcete mať farebný efekt). Štetcom naberte glitre a opatrne pritláčajte na ešte nezaschnutý lak. Glitre potom prstom popritláčajte a takto postupujte na všetkých nechtoch. Po zasušení si nechty prelakujte vrchným krycím lakom. Základnú vrstvu nikdy nedávajte hrubú, inak sa Vám glitre budú hrudkovať. 

Ja som použila ako podkladový lak, lak značky Bell. Pôvodne bol v sete s praskajúcim lakom, no používam ho samostatne. Naniesla som jednu vrstvu. Glitre som kupovala u vietnamcov v 10 farebnej sade asi za 2€. Štetec som použila obyčajný mäkký na maľovanie. Nič extra na nail art, ale poslúžil úplne perfektne. A ako vrchný lak som použila REVLON Multi-care Base and Top coat, je dosť riedky, takže sa na glitre dobre rozotiera. Naživo sú nechty oveľa krajšie, ligotavejšie a majú také zlato-zelenkasté odlesky, čo tvorí veľmi pekný efekt na modrom základe. Bohužiaľ sa mi nepodarilo, tieto odlesky najlepšie zachytiť :( .

Glitrované nechty Vám vydržia aj 5 dní, ak samozrejme nebudete umývať riad, či drhnúť kúpeľňu. Určite to vyskúšajte.








Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára