.post-title { text-align:center; }

piatok 31. augusta 2012

MIYO OMG! eyeshadows


Nedávno ma zlákal prekrásny nový stojan v TETA drogérii s pestrofarebnou kozmetikou s originálnym        design-om výrobkov - MIYO. 
Hneď som si kúpila dva mono tiene :))

Dnes som si pre Vás prichystala recenziu na tieto mono očné tiene značky MIYO - OMG! Eyeshadows.
Doma mám dva odtiene - žltý a bledoružový s trblietkami. Teda 11 a 27čku. Tiene ma upútali farbu a okrem toho žltý tieň som už dlho dlho zháňala. Tiene som naniesla prstom v TETA drogérii na ruku a pigmentácia vyzerala ozaj dobre. No doma pri nanášaní aplikátorom som ostala sklamaná. Tiene nie sú až tak dobre pigmentované. Ružový tieň s trblietkami sa trúsi a trblietky sú ozaj otravné na tvári. Žltý tieň sa zas strašne rýchlo zbehne do záhybov na viečkach. Nezávisle od toho či máte podklad pod očné tiene, alebo nie. Ja používam podklad pod tiene od e.l.f., s ním mi vydržia tiene celý deň. No tento žltý od MIYO ani náhodou.  MIYO má mnoho iných výrobkov ako laky na nechty, ceruzky a podobne. Určite ešte nejaký ich produkt vyskúšam. No ja hovorím veľké nie mono tieňom a ďalšie si už viac ako pravdepodobne nekúpim.






Promotion fotka tieňov

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára