.post-title { text-align:center; }

piatok 17. augusta 2012

Avon True Colour Quatro

Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na tiene značky Avon  True Colour Quatro.
Ja vlastním len túto jednu sadu a to odtieň Pink Sands. Mama ich má viac, možno ich neskôr pridám.

Definícia v katalógu: 
Paleta 4  farieb, ktoré sú ideálne na tvarovanie, kontúrovanie a zvýraznenie vašich očí. Neskutočne hladké púdrové zloženie sa pri kontakte s viečkom mení na krémové a zanechá vaše oči nádherné nalíčené. V obale so zrkadielkom a aplikátorom.

Môj názor:
Tiene sú naozaj veľmi hladké a na dotyk pôsobia veľmi vláčne, ako niečo medzi púdrovým a krémovým tieňom. Na očiach sú naozaj luxusné.
Farby paletky odtieňu Pink Sands sú vhodné na denné líčenie. Sú dobre pigmentované, pekne perleťové a dobre držia na očiach. Tiene sa nesypú. Pred nanesením odporúčam aplikovať podklad pod očné tiene. S ním Vám vydržia tiene celý deň.










Oficiálna fotografia z katalógu

Prikladám niektoré ďalšie odtiene, ktoré Avon ponúka:






3 komentáre :

  1. ja mam len tu blue jeans ci ako sa vola a nie osm velmi spokojna ale tato vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nejaké paletky mám aj ja a sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určite sem pridám aj fotky ostatných čo máme doma

    OdpovedaťOdstrániť